miercuri, 8 septembrie 2010

Calatorind prin UNIVERS

" ...m-am decis sa ma întorc in casa, cand, exact în acel moment, m-am simtit ridicat destul de blând de la sol. M- am inaltat, mai lent la inceput, pe deasupra filodendronilor, apoi mai rapid, pâna ce am vazut casa devenind din ce in ce mai mica dedesupt. ...........

....In aceeasi clipa, am simtit o foarte usoara miscare in aer si acesta a devenit mai rece, asemeni aerului conditionat. Lucrurile au inceput sa se petreaca cu repeziciune. Pe ecran, aparea ceea c ear fi putut fi Soarele. La inceput, parea sa atinga marginea Pamantului sau, mai précis, America de Sud, dupa cum am aflat ulterior. Din nou, m-am intrebat daca visez.
Secunda dupa secunda America se micsora, Australia nu se putea vedea, Deoarece razele soarelui nu ajunsesera la ea. Acum conturul planetei se putea distinge, sip area ca ne miscam in jurul globului, spre o pozitie deasupra Polului Nord. Acolo, ne-am schimbat directia, parasind Pamantul cu o viteza incredibila."

Michel Desmarquet - "Rapirea pe a noua planeta - Profetia de pe THIAOOUBA"
http://www.scribd.com/doc/31302958/Rapirea-pe-a-noua-planeta-Profetia-Thiaoouba-de-Michel-Desmarquet

Videoclipul de mai jos mi-a amintit de aceasta carte: n-ar fi rau sa aruncati o privire asupra ei. V-ati putea face o idee asupra ceea ce am putea deveni si a lumii in care ar trebui sa traim. Daca v-a placut filmul AVATAR, cu siguranta nu veti "lasa din mana" nici aceasta carte!
Calatorie placuta! Sa ajungeti cu bine acolo unde va doriti!

Vezi mai multe din Documentare, Science & Tech pe 220.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...